Måndag 18/8 -08

Hello :)
Kom hem för någon timma sedan, varit i Lysekil med Liis, Sebbe, Putte, Philip o Kevin xD
helvete vad kul vi har haft det!
Det har varit underbart gött



~ Ibland så förstår inte jag vad du tänker med, Ena stunden så älskar du mig o andra så skiter du i mig! :S
Du spelar så jävla intresserad, men håller på med en annan!
Asso det kallas dubbelmoral grabben... Du spelar ett så jävla fult spel, o jag vill inte vara en spelpjäs i det!
Fattar du inte att du bara sårar mig, Eller är du så jävla kall att du inte förstår det?!
Du kan komma till mig när du är mogen o menar allt du säger, tills dess. Ha ett jävligt bra liv!


Skola om 2 dar.. Ska bli gött att komma tillbaka men ändå inte!
BF 3 <3

ha det gött Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0