Söndag 31/8 -08

Chill dag i da :) göött

Det var skit kul i går. Blev både skratt,bråk o tårar.
Men Får tacka alla iafl, kul hade vi det ändå :)
Tack Malin för att du ville ta en öl med mig när alla andra bara tråkade ;) hehe


Shiit fan..i morgon så är det redan 1 september! tiden går så jävla fort, kallt som fan blir det fort oxå! :(

Va ute o gick förut, hur jävla gött som helst :)
Varför är det hur jävla lätt som helst att lösa alla andras problem, men inte sina egna?!

Varje gång jag får ett sms av dig så får jag en klump i magen av osäkerhet!
Jag vet fan inte vart jag har dig, ena stunden så är du hur jävla söt som helst mot mig o i andra stunden så krossar  du mitt hjärta..
När du säger att jag är söt o grejjer så tror jag att allt bara är ett skämt...
Du är lixom jämt så jävla upptagen, men så ibland så är det mig som du messar med , mig som du ringer till o hinner träffa!
Vad betyder det?
Har den andra tjejen kanske inte tid för dig dom stunderna?
Skiter hon i dig för stunden kanske?
Allt mellan oss känns som en hiss! ibland så är våra stunder skit bra tsm o ibland så är dom hur dåliga som helst!!
Jag fattar inte vad allt betyder, är jag dum bara för det?!


Kul att det är så många som läser min blogg... :)

Svik aldrig dom som du en gång har lovat, Du ställer bara till det för dig själv!!

Jag skrek
men du hörde aldrig riktigt vad jag sa
jag såg in i dina ögon
men du såg nog aldrig riktigt vem jag var
och jag sa
det här är hur jag är
jag kommer alltid att vara så här
så kom och och ta mej eller låt bli
för sån här är jag
och det vill jag förbli ........


Ha det gött Pusshej

Kommentarer
Postat av: Mattias

jag lovar att inte svika dig Syrran<3

2008-08-31 @ 22:35:15
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: saraisdashit =)

din dikt va me fin =)

2008-09-03 @ 22:19:59
URL: http://saraisdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0