1 december

Helloj alla glada läsare xD


Sitter man en kall, mörk måndags kväll framför datorn och pluggar lite med en varm god kopp kaffe. :)
Redan 1 december! Shit, va tiden går fort..
Endast 23 dagar kvar till julafton xD
Och endast 30 dagar kvar till jag blir människa igen! ;) Hahahaha

I dag så har det varit en mega bra dag i skolan!
Som jag skrev tidigare, så började inte jag förens 10.30 i dag.
Men att 4års programmet på min skola skulle ha allsång och bjöd in min projektgrupp!


Det var riktigt trevligt att sitta och lyssna på dramagruppen och även få vara med och sjunga.
Det var riktigt roligt att se dom ha så kul!
Att dom på scenen verkligen gick in för det, till och med publiken gick grymt mycket in i det!
Det var riktigt underbart att se vissa av de stå där framme på scenen helt själva och sjunga och dansa!


De som inte gick i min grupp, Ni missade verkligen något stort!
Sara fick följa med oss bort och kolla, hon baxade en plats från projektgruppen. Hehe
Malin, Matte och Emelie - Ni missade verkligen nått!


När jag kom hem från skola så skulle jag sätta mig och plugga, men Eriika lyckas somna igen! Hahah skräll, så nu sitter jag här och försöker svara på frågor om boken "när träden avlövas ser man längre från vårt kök"  riktigt bra bok, med många känslor och en grymt stark tankeställare!


Hepp, nu så blir det till att plugga lite till och sedan en promenad xD

Så extremt gött att vara ute och gå ;)


Ha en underbar kväll

Kyss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0