10:onde

Gokväll alla glada läsare xD


Idag så har det inte hänt allt för mycket hos mig.
Var hemma från skolan i dag också. Usch, att det aldrig kan bli bra..


Nu i kväll så har jag suttit i telefonen med Othilia och Sara : )
Alltid lika trevligt. Hehe vi har diskuterat studenten och balen.
Othilia den tönten har redan varit och beställt sin klänning till balen..
Ajaj, måste komma ikapp henne nu. hehe så min lilla sessa ska hjälpa på nästa vecka med detta xD


*Nu är det verkligen inte långt kvar till studenten! Shit, undra vad som kommer hända sen?!
Man får panik och ångest när man tänker på att det snart bara är ett halvår kvar i skolan!
Sen så står man där utan någon skola. Utan någon trygghet då man inte längre vet vart man ska.
Skolan har ju alltid varit en trygghet för en.
Varje kväll och morgon så vet man vad man ska göra dagen efter eller om bara några timmar.
Man har alla sina kompisar på ett och samma ställe (typ) men sen då!
Då ska man ut i arbetslivet och lära känna massa andra...
Hemskt och tråkigt tycker jag allt att det är.
Känner alla så här som tar studenten eller har tagit studenten?
Vet att vi är rätt många i klassen som känner såhär...


I morgon så är det skola som gäller! xD
Ska bli riktigt roligt att träffa alla igen, det känns som om det var en evighet sedan jag var i skolan..
Kanske är det för att det är så brutalt tråkigt att bara vara hemma. Hahaha


Nej, nu så blir det allt tv och sen sova! : ) Härligt.

Ha det superbra alla ni där ute!


KYSS


Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Hehe okej:)

Nej jag har sorerat lite papper:) Du då?:)

2008-12-10 @ 22:59:34
URL: http://kimza.se
Postat av: Peter

kan bara hålla med om de där tankarna om studenten! blir surt hördu att ta studenten, det är vad jag tror. men som tur är är det ju ett tag kvar för mig eftersom jag hoppade av natur ;p



bra att du diggade min blogg hörru! :)

2008-12-10 @ 23:43:16
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0