Bara några timmar kvar....


Av År 2008!

Helloj :)

GRATTIS PAPPA <3 som fyller år idag.
Usch, det kan inte vara lätt för gubben att fylla sista dagen på året! Haha stackarn.


Sovit underbart skönt under natten ;) var extremt trött när jag somnade. Hehe

Ikväll så blir det supa till det hemma hos Sebbe. Med självklart Sebbe, Liisan, Othilia, Sandra, Nicklas, Gurra, Sarah och Liisans klasskompis... ska la bli nice.

Jag hade tänkt att fira nyår med L, Men först så skulle vi vara typ 12 till eller nått.
Så jag sa att han inte fick komma.
Och sen backar alla ut och
L har redan bokat något annat!
Fan det känns verkligen. Jag som verkligen ville att han skulle vara med.
Men men såhär kan det vara ibland.


Nu så ska jag fixa till mig, mamma springer runt och skäller att jag inte städar mitt rum!
Haha det kan la hon göra ;)


KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0