Läxor.....

Hello xD


Redan onsdag, usch vad tiden går fort nu!!

Sitter man här och är snart klar med en inlämningsuppgift i behovskursen!

Har suttit hela dagen och pysslat med detta..
känns riktigt gött nu när det snart är klart xD
Dax för redovisning snart flickar ;)
(Sara & Malin)


Vi började med detta arbeta i går morse och har precis skrivit klart inlämningen på lite mer än 10 sidor!
Snacka om att lagt ner tid och kraft på detta, det ända som vi har kvar att göra nu är en PowerPoint. Hehe
Våran lärare Linda trodde ALDRG att vi skulle grejja detta.. Men Giirls, det gjorde vi allt! xD
Ett stort plus i kanten till oss :D


Har även skrivit om en bok som vi skulle ha läst klart för någon månad sedan och nu är jag äntligen klar och har fått iväg min inlämning om det xD


Så nu är det dags för att göra nästa läxa som min underbara sessa (Othilia) påminde mig om typ nyss..
det är att läsa igenom Salamancadeklarationen på ca 62 sidor.
I morgon så väntar ett muntligt förhör om det..
Inte så roligt kanske.

Hela min dag har verkligen gått till att plugga..! :/

Usch
verkligen inte man har såna här dagar. Hehe


Hepp, nu så blir det till att läsa den dära grejjer och sedan blir det en liten promenad innan sägen ropar ;) hehe


Ha det gött alla där ute!

Kyss ♥


Kommentarer
Postat av: Othilia

hehe ibland är det bra att ha mig ;)

älskar dig sessan min! <3

2008-12-03 @ 22:54:54
URL: http://othiilia.blogg.se/
Postat av: sara

asså ja tror inte linda komer tro sina ögon haha.. för vi ska lämna iiiin för vi ska lämna iiin för vi ska lämna iiiiiiiiiiiin fy fan va vi e bra haha

2008-12-03 @ 22:56:54
URL: http://saraisdasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0