Saam & Carlos :)

Sitter och snackar med Sam & Carlos, dessa töntar  xD haha
Haha hom sitter och retas för att dom har typ 20 grader, medans vi ligger la på 0:an om inte annat..
För er som inte vet, så kan jag ta det igen då..
Sam och Carlos är 2 jävligt bra vänner till mig som bor i Marocko ..

Men snö det gillar vi xD haha
Skickade en bild till dom förut och dom blev helt chockade att vi hade haft så mycket snö här förra veckan. hehe
Vissa av dom trodde att det ar bomull först.. hehe sicka idioter ;)


Nee.. måste vara snäll. Vet att ett par av dom läser min blogg :D hehe


Sam, Carlos, Momo m.m Jag saknar er riktigt mycket! xD

                                                                     
Jag & Carlos :)

    

Saaam :)




Jösses va klockan blev mycket,  och jag är inte klar med den dära salamanca-grejjen.. Ooops!
Hepp. nu så får det allt blir sängen så att man kan vara pigg i morgon...
Gött, har en kort dag i morgon. 13.30 om jag inte minns helt fel ;)

Sovgott alla läsare  :)

Kyss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0