Vänskap!




Usch, nu så har han sårat min tvilling igen!
Fattar inte att han kan.
Othilia min tvilling, att se dig såhär nere känns inte bra!
Mår du dåligt, så mår jag dåligt!
Jag vill bara att du ska bli glad igen och kunna gå vidare!
Jag vet att det är svårt, men du är en kämpe i mina ögon!
VI ska hitta en kille som inte kör en lika f*ttigstil som han och som inte behandlar dig på samma sätt!
Lyckotårar, JAVISST! xD det är det jag vill se! ;)
Men något annat accepterar JAG inte!
Jag lovar dig hjärtat, det finns en där ute till oss andra.
Vi ska få dig att glömma han!

Jag lovar dig hjärtat, vi kommer hitta en person till dig som verkligen gillar dig för den som du är!
En man som vågar stå för det han säger och tycket!
En man som älskar dig över allt annat! (dock, inte lika mycket som jag men..) haha
Vi kommer hitta han, det lovar jag dig!


Jag säger som jag alltid brukar göra I´ts the life, babe! <3

Jag Lovar Dig Othilia! Jag Hlälper Dig Igenom Allt!
Du Och Jag Mot Världen, Nu Och Föralltid! ♥






Fick precis en fråga från någon som heter LARS.
Jag vet inte vem du är, men svarar mer än gärna på din fråga som var
- hur lärde ni känna varandra?


Okej, jag lärde känna Othilia för ca 2,5 år sedan. När vi började på Barn och Fritidsprogrammet har i Skövde.
Vi hade turen att hamna i samma klass.

På grund av att jag inte tog skolan på allvar under högstadietiden.
Jag fick därför gå på IV ett år och chilla, medans lilla Othilia kämpade som en jävel på en skola i Falköping. I början så snackade vi inget, men så började vi snacka mer och mer...
Jag och Othilia har träffat varandra varje dag i skolan och för lite mer än ett år sedan så började denna brud hänga med mig på fester och grejjer. Vi blev allt tajtare och tajtare.
Men så sommaren -08 så trodde jag att jag skulle förlora henne!
Var träffades nog inte under ett helt sommarlov!
Hon jobbade på Skara sommarland och jag jobbade på ett gruppboende inne i stan.
Sedan började skolan och vi började vara med varandra 24 timmar om dygnet igen.
Och är vi inte med varandra så snackar vi på msn eller i våra underbara telefoner som sitter fast klistrade vid våra öron! xD


Vi två har delat allt! allt från tårar till dåliga fyller till underbara tillfällen här i livet!

Jag hoppas att det kommer bli fler underbara, dåliga, glada, sorgsna minnen med dig!!


Jag kan även tala om att denna brud är NÄSTAN ensam om att veta om hela mitt liv!
Vi har inte alls varit kompisar länge, men vi känner varandra utan och innan!
Othilia är verkligen en syrra för mig som jag ALDRIG kommer att släppa!


Sådär, lite kortfattat Om oss :)


Kommentarer
Postat av: Othilia

Hjärtat, tårarna som rinner ner för mina kinder nu, är endast glädjetårar. ååååh, jag tackar dig för att du sket i grundskolan så att du fick möjligheten att börja i min klass och bli min egen lilla sessa!! :) Ingen kommer någonsin kunna ta din plats i mitt hjärta. Och jag håller med dig, det finns en kille för dig. Som kommer älska dig just för det som du ska bli älskad för! Men han kan omöjligt älska dig lika mkt jag gör!! :) det är omöjligt!

Älskar dig i oändlighet babe! <3

2008-12-04 @ 22:37:34
URL: http://othiilia.blogg.se/
Postat av: Lars

hur lärde ni känna varandra?

2008-12-04 @ 22:38:45
Postat av: Othilia

Kort och gott :D

haha våran vänskap på 30 sekunder :D haha

WEHOO.. nu ska jag bädda ner mig i sääääängen :D vi syns imorgon sessan!!!

Älskar dig like mkt som Tomten gillar sina Nissar :D haha <3

2008-12-04 @ 23:00:58
URL: http://othiilia.blogg.se/
Postat av: Lars

Tacksåmycket.Nu så förstår jag och alla andra runt om i världen.Vad roligt att ni blev så "tajta" med en gång. KRAM

2008-12-04 @ 23:04:30
Postat av: Lillis

Va sött du skriver.varför aldrig något om mej?Älskar dej siz(L)

2008-12-04 @ 23:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0