Äntligen Fredag ..

Underbart, Underbart ..
Som sagt, i dag så slutade vi tidigt! Helt okej xD
vi drog till Maxi och pantade flaskorna och sedan så blev det jag och Sara kvar.
Vi gick runt och kollade lite på dom nya affärerna :)

Hittade massa saker som jag köpte, kommer kanske kort på kläderna sen xD
För att nu så ska jag plugga och sen leka med Mrx :D :D
Riktigt okej, skulle ha varit med Othilia i helgen , men hon mådde inte så bra. :(
Sedan var det tänkt att jag skulle åka till L, men det sket sig rätt mycket...

Hepp, nu så ska jag börja plugga. arbetet ska vara inne senast i kväll klockan 00.00! så har rätt mycket att göra

Hoppas att ni får en bra Fredags kväll

Kyss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0