*

Vem är du egentligen?
Du kommer till mig och säger saker, men menar inte ens hälften!

Hur ska jag kunna lite på ditt ord?
Hur ska jag kunna ge dig mitt hjärta igen?

Om jag hade fått chansen så hade jag tagit den igen.
Jag hade så gärna satsat på dig, men efter dagar av dissande så är jag helt säker på att jag bara är en i mängden för dig.

Jag tycker att det är lite synd eftersom att jag var beredd på att offra allt, men du verkade inte fatta det.
Jag var rädd och var inte säker på mig själv.
Jag trodde att du skulle vänta och ge mig den tiden som jag behövde, men jag hade fel!
Jag hade riktigt fel. Jag trodde att du skulle komma och rädda mig.
Men du var inte min riddare..


Man ska inte blicka bakåt - Bara framåt!


Babe, jag väntar på ditt svar! Jag vill veta vad som hände.. 
Jag gillar dig stark mycket, men förstår inte vad jag gjorde för fel...
Som du själv sa : Man måste vara två för att fixa det.. 
Säg till när du vill berätta, jag lyssnar! <3


Kommentarer
Postat av: Mattias

varför ska de hända dig när du just träffat den "rätte"? fan du var ju så lycklig =) de lyste om dig hela tiden ju =) fan tycker synd om dig storasyster<3

2008-11-17 @ 23:52:07
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: Liam

gummz! skit i han.Nu så finns det bara två stycken i hela världen som har sårat dej!Kämpa gummz!Jag finns hät för dej!Älskar dej något fruktansväört mycke(L)(L)

2008-11-18 @ 00:00:54
Postat av: Lillis

Jag önskar att det var mej du skrev om.jag hade tagit dej direkt!Finns ingen bättre än dej(L)

2008-11-18 @ 00:32:42
Postat av: Eriika

Hahaha Lillis och Liam! Vad skulle ja göra utan mina två underbara göteborgare?! Hehe ni betyder riktigt mycket för mig! Jag älskar er, mina bröder <3<3

2008-11-18 @ 00:34:47
Postat av: Henrik Lindmark

jo den låten e skön och gillar William Fichtner som spelar alex i prison break han e skön i sättet han skådespelar på :D

2008-11-18 @ 01:23:07
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Sussi

ÅÅh fan vad glad jag blir. Tack för att du rösta. Lär ju behöva det, verkar bara vara "vanliga" frisyrer som dom flesta gillar. :(



Hoppas du har en bra dag!!

2008-11-18 @ 12:01:11
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0