Helloj

Sitter i skolan just nu och har svenska.. sKräll ingen lärare xD och då gör inte jag så mycket kanske.hehe

Just nu sitte jag och snackar med Liam i telefonen.
Underbar grabb det där <3

ikväll så skulle det ha blivit utgång, men nästa veckan så ska svenskan vara inlämnad, för min del. och Sebbe och dom andra jobbar. så det får bli i helgen istället. xD
Liisan - Du får allt hålla dig ;) hehe

För övrigt så har dagen varit bra.
Min projektgrupp hade våran första aktivitet med 4års. Vi tryckte tröjer med dom xD som dom sen ska ha på aktivitetsdagen nästa veckan.
Vi var en man kort. alltså var vi 5 stycken, men vi fixade det galant ;)

Bra jobbat till alla de som är med i våran projektgrupp "En annan del av Kavelbro" !
Vi ska vara stolta över oss ;) hehe




Hepp, ska försöka sätta mig med Svenskan nu ;)

Ha det gött så länge!

Kyss ♥

Kommentarer
Postat av: Othilia

hehe, skräll att du inte jobbar ;)

klart vi klarade det galant, vi var ju med? ;)med oss i täten kan ingenting gå fel!

Älskar dig hjärtat! <3

2008-11-20 @ 12:34:35
Postat av: Sessan ♡

Vilken fin blogg du har ☆



//Sessan

2008-11-20 @ 14:16:25
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Nelly

ja visst är det! Haha ja ,fast lukten försvinner efter ett antal timmar!:/

2008-11-20 @ 16:29:59
URL: http://nelliz.blogg.se/
Postat av: Liam

Klart att du snackade med mej älskar dej (L)

2008-11-20 @ 23:25:57
Postat av: Eriika

Hahah knäpp du är Liam! Du är min bror du! Verkligen speciell!! <3<3

2008-11-20 @ 23:58:36
URL: http://erikaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0