Jag är glad... xD

Helloj alla glada läsare! xD

Kom precis hem efter en kväll ute..
men tyvärr så kom jag bara till förfesten, asso det var inte så att jag mådde dåligt eller nått.
Men jag fick träffa världens bästa LINUS!

Såå, Jag slutade dricka för att träffa sjuklingen ;) hehe 
den stunden som vi fick i kväll kommer jag aldrig glömma!
 Du betyder fett mycket för mig babe .. haha
Shiit va konstig det låter, men så är det!! Tror jag iafl ;) eller?
 VI VI VI!! För en gång skull så va det DU som sa VI först! Haha and i love it! Hehe


Nu så sitter jag här och bara drömmer tillbaka.. xD
Ville inte att dom timmarna som jag fick med dig skulle ta slut!!
Du flyttar snart din jävel, flyttar hem!  :'( Vem ska jag då kramas och pussas med?!
Men snart så får du allt ta och flytta med mig, ( om ett halv år)
Du ska med mig och laga min mat ;) haha nej nej inte bara det.. ;)


Aja i morgon så är det skolan, måste gå.. Orka! Har ju varit så gött utan skola ett par dagar, men men

Nu så väntar min sköna säng, vill ju inte må allt för dåligt i morgon!
Förlåt Linus att jag höll dig kvar... Sorry <3

Ha det gött alla!


Kyss ♥



babe, så otroligt fin är du!
trodde aldrig att jag skulle bli kär igen. Men jag har lyckats..  <3


Kommentarer
Postat av: Lillis

RINGER dej nu!Hör att du har mycket att berätta om!!!!älskar dej guummmz(L)

2008-11-07 @ 02:04:59
Postat av: Liam

WTF??!!Jag får inget veta! Ringer dej nu, nu nu!!

2008-11-09 @ 17:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0