Kvällen


Det var riktigt skönt att vara ute och gå förut! Helt underbart
Ibland så är det riktigt gött att bara kunna släppa allt och gå ut och gå :)
Hade mycket att tänka på..

Hehe, förutom min promenad och bilderna som jag och Othilia har gjort till varandra, så har jag, Lillan och mamma sjungit  sing star ;) hehe
Jag och lillan köpte Abba till mamma, som hon skulle få i julklapp.
Men vi kunde inte hålla oss så vi drog igång det. Riktigt roligt och mysigt. :)
Så nu får jag och lillan leta efter en annan present till mamii :/ hehe
Men vi tror att vi har den bästa julklappen ever till henne..
Ledsen att jag inte kan säga än vad det är, det är nämligen mamma varning på min blogg ;) haha
Hon brukar nämligen läsa den. Hehe

I morgon så är det skola igen :/ Usch börjar 10.30 - 16.00 i morgon , men hoppas på att inte gå kvar så länge. Och jag åker till skolan redan kl 08.00. hehe ska kolla på ett framträdande av 4års i morgon xD ska bli riktigt trevligt!

Hepp, nu ser jag att det är Wallander på tv, så ni får Ha en fortsätt trevlig kväll..


Kyss ♥


Ännu en bild från Othilia!
Visst märks det att vi har en tajt vänskap?
hehe
TVILLINGAR för alltid.
Vi kommer aldrig att släppa varandra, vi ska fan ta studenten tillsammans, fira nyår tillsammans, bo tillsammans.. 
INGEN ELLER INGET kan komma emellan oss! 
Giiirl power ;)  <3 


Kommentarer
Postat av: Othilia

yay :D Jag tror vi är ehm... BÄST!! :D hehe

<3<3 älskar dig hjärtat!

2008-11-30 @ 23:05:25
URL: http://othiilia.blogg.se/
Postat av: Nina

i veckan blir det massa plugg :P

själv??

2008-12-01 @ 08:05:56
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

aa asså jag tycker de e så irriterande att folk äns måste skriva såntdär menar vad ger det för dom? förutom att dom får mig sur men är det verkligen så kul att få folk arga... :P såna som e elaka bara för att vara de borde skaffa sig ett liv...

2008-12-01 @ 19:46:26
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0