Lördag ..

Hallo alla glada läsare <3

Först så vill jag Tacka för en jätte trevlig kväll i går. 
Tack Tack, Detta måste bli en repris ;)

Det kom ännu mer folk sen..
Putte, Basti, Ösk, Simon m.m hehe riktigt trevligt


Jag förstår mig inte på folk..
Jag blev nerdragen i natt utan några män, Asso vad tänkte dom på eller?!
Daamp ..
See u in hell!

I dag så blev jag säng liggande..
Jag har inte varit bakis, men haft så jävla ont i magen och benet.. ajaj..


Fick veta att några släktingar från Tyskland kommer hit nästa vecka xD
Underbart !

det är människor som står mig nära, men som jag inte träffat på ett tag!  ;)
Saknar.. 

Denna helg ska man tänka och hedra de döda..
R.I.P alla <3


Godis ;G Jag vill ha GODIS!! xD haha skiit sugen fan


Men nu ska jag och syrran kolla på film.
Ha det gött alla läsare!


Kyss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0