Nemen Tjaaa xD

Hallå alla glada läsare! xD

Förlåt att jag inte har skrivit på väldigt länge..
Har varit jätte mycket denna vecka...
glad över att se att det är så många som har spanat in min blogg under dessa drygt 6 dagar xD

Lördagen blev skit bra! Jag, Othilia, Liis, Sebbe, Martin från Falköping och en till kille från Falköping förfestade hemma hos Othilia. Sedan blev det Vatra där vi träffade alla andra ;) Riktigt nice! Träffade  massa som jag inte sätt på några år :)
Söndagen spenderade jag med Othilia ;) vi typ bara chillade.

Måndag - torsdag så har det varit skola och sedan hem och sovit och pluggat ;)

Idag så hade vi vårat sista projektmöte med 4-års xD
För det första så var vi alla 6 i gruppen med för en gångs skull!
Vi hade Dans, Sång och Innebandy med dom. Riktigt roligt, det tror jag inte att bara vi tyckte..

Hepp, nu så ska jag sätta mig och fixa lite Svenska.


Ha det bäst!

Kyss ♥

Kommentarer
Postat av: GAY LIFE IN STYLE

Tack. :)

2008-11-27 @ 19:34:04
URL: http://pinkpoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0