Onsdag.. Efterlyst!!

Helloj alla läsare xD

I dag så blev det ingen skola för min del..
Ramlade ju i går och slog i mitt huvud, hade ont hela dagen i går och har det än i dag. Kände verkligen inte för att gå med världens huvudvärk.. hehe

Skulle ha varit med babe i dag, men han skulle ha vård under kvällen så blev inget :( Jag som ville pussas.. hehe


I morgon så blir det ingen skola. Våran behovskurs är inställd och svenskan var pga det inte obligatorisk Underbart.. så blir ingen skola i morgon eller..


I morgon så blir det utgång. xD
visst, med huvudvärk så känns det inte alls lockande, men va fan! Måste ju säga hejdå till babe! Hehe


Dagen har varit chill i dag.. läst i en bok som skulle ha varit in lämnad några veckor innan lovet. Hehe och gjort lite andra skolsaker.


 ~ Har precis kollat på efterlyst, känns riktigt härligt att höra kims röst igen..MAn saknar den men får ta mig fan rysningar när man hör den igen! 
jag skulle aldrig mer vilja träffa han!
Jag hoppas att han verkligen får sitt straff!

Micke var en underbar person!
Det känns hemskt att säga att jag aldrig mer vill träffa han och att han förtjänar sitt straff, Men det  är sanningen!
Micke var en person som bara ville alla väl.
Kim där emot har förändrats..
blivit någon som han inte var när han var yngre! Visst, alla förändrats men va fan..
om man dödar en av sina fd bästa vänner då är det verkligen något fel!
Kim sårade och chockade verkligen många!!
7 år är inget! Kim ska vara jävligt glad att han fick så kort.. 
Kim borde fan åka in på livstid!!!



R.I.P Micke <3
Du var speciell och älskad av många! Alla saknar dig ♥

Nu blir det sängen! sov gott
 
Kyss ♥


Kommentarer
Postat av: Lillis

Håller med dig!Hoppas att Kim får ett helvete!Micke var hur snäll och en bra kompis!

R.I.P Micke (L)

2008-11-05 @ 23:05:35
Postat av: Liam

Håller med Lillis.kände inte micke så bra.men han verkade vara helt underbar

R.I.P Micke(L)

2008-11-05 @ 23:06:16
Postat av: annah

sötnos. så stort hjärta du har(L)

2008-11-05 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0