Söndag

Helloj alla glada läsare!

Va ju hos mormor och morfar i går!

Gick jättebra.. Språken var en blandning mellan tyska, svenska och engelska.

Jag trodde inte att jag skulle fatta nått, men kan man tänka sig att jag fattade när dom började snacka tyska!
Jag fattade mer än vad jag trodde.
Men min tyska var såklart skit! Hehe


Nu så ska vi tydligen åka ner dit snart, vi hade inget val!
Jag, mamma och Lillan var tvungna att åka ner dit snart Hehe
Ska bli riktigt roligt att åka ner dit och se hur allt ser ut nu!

På kvällen så var jag med LiiSaan, Sebbe och Othilia.
Riktigt nice.
Vi snackade om att dra upp till Stockholm igen xD


Hepp, ska  försöka fixa min dator som inte alls vill det som jag vill!
Jag kommer inte in på msn och har inte gjort det på hela helgen :S :'( hehe
jobbigt fan.
Men jag står fortfarande upp och det har varit riktigt skönt att ha varit utan det. Hehe man blir inte fast vid datorn på samma sätt!


Aja, innan jag ska fixa den så blir det en promenad med Nero! Vi ska allt gå en lång promenad ;) hehe riktigt gött..


Ha det gött


Kyss ♥



Kommentarer
Postat av: Söderlund

Tack så mycket!

Det kommer, det kommer ;)



Lägg gärna till bloggen på bloggkoll.com :)

2008-11-09 @ 16:49:57
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Liam

Jag visste att du skulle fixa det!Många tårar? Ringer dig sötnos(L)

2008-11-09 @ 17:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0