Söndag

nemn hallå alla läsare xD

Som ni kanske förstår så har jag haft mycket att göra.
fredags så var det skola till 11.20 sen så åkte jag hem och sov hela dagen. Underbart
drog sedan ut med babe en sväng :)
Lördagen var det öppethus i skolan.. Tråkigt!
Men lördagskvällen blev mycket rolig! xD
Vi var ett gäng som firade LiiSaan och Pelle.
Tack familjen Larsson <3 hehe och alla andra som var där..
I dag så var man hemma hos mormor och morfar en sväng :S Usch inte alls för roligt..



Ni får ha det så bra!

Kyss ♥



~ Du svek mig fett mycket!
Jag gav dig allt, men du bara drog!
Jag som ALDRIG behövde vara rädd för dig! Skitsnack
Du är en person som jag skulle kunna lämna allt för!
Jag trodde verkligen att du var seriös, men allt var ett spel!
Ärligt från min sida, men ett falskt spel från din..
080613 - 081107 .. Trodde verkligen att det skulle vara längre.
Jag var fett lycklig med dig....


Kommentarer
Postat av: Anonym

SVARA NÄR JAG RINGER!

2008-11-16 @ 20:48:43
Postat av: Lillis

Jag skulle aldrig kunna svika dej!

2008-11-16 @ 21:47:55
Postat av: Liisan :)

Tack själv för att du var med igår :) .

Hoppas allt löser sig för dig nu gumman och glöm aldrig: jag är bara ett telefonsamtal bort <3<3

2008-11-17 @ 01:11:33
URL: http://liisliisliis.blogg.se/
Postat av: Liam

Vill du prata?

2008-11-17 @ 02:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0