Du .....

GAAAAH!!

Jag blir så jävla arg på dig...
Du skriver så underbara saker till mig, och för varje gång du gör det så blir jag bara mer och mer kär!
Jag är fan förälskad i dig, jag vet att det aldrig kommer bli som förut!

Men jag vill!!
Jag önskar att jag inte hade varit undvikande under dessa månader, jag önskar att jag hade gett dig första platsen i mitt liv!
hade det då varit vi i dag?!
Shit, mina tankar tar verkligen kål på mig!!


Babe, du skrev så här till mig förut!  

- För att du är underbar, och man ska inte låta en sån människa som du försvinna.


Så varför släpper du mig då?! Varför tar du inte chansen nu?
Du måste vara rätt jävla korkad om du inte fattar att jag är FÖRÄLSKAD I DIG!!
Jag kan inte få nog av dig babe, det kvittar hur många gånger jag gråter för dig, hur många gånger jag känner hat mot dig!
Shit, det spelar ingen roll!!
Jag tror fan att jag skulle göra allt för dig just nu!
När vi snackar så får du mig alltid att må bra.
Du bryr dig fortfarande, stunder av undvikelser och massa grejjer sen så helt bara så där så bryr du dig.
Betyder det nått? Eller bryr du dig bara för att vara snäll?! Jag förstår mig inte på dig..
och jag är rädd att jag ALDRIG kommer att göra det...


Hur jag än gör så skiter du i mig! VARFÖR?


så babe! Jag finns här nu, inte om några år eller sen! Vill du ha mig så ta mig NU!!


Kommentarer
Postat av: Nina

bara bra. :)

själv?



kram.

2008-11-30 @ 18:34:45
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Lillis

Gummz, jag finns här för dej!Det är bara till att ringa!Jag älskar dej min underbara lillasyster(L)(L)(L)

2008-11-30 @ 19:37:07
Postat av: fukk fäjjs =P

fan.. ='( det är jhu hjärteskärande.. hoppas fan att det löser sig för dig.. puss <3

2008-11-30 @ 19:50:55
URL: http://saraisdasshit.blogg.se/
Postat av: Liam

Håller med Lillis!bara till att ringa mej.Jag älskar dej hjärtat och hoppas att allt löser sej!(L)(L)

2008-11-30 @ 20:07:08
Postat av: Anonym

Jag hoppas att han fattar att han kommer missa världens underbaraste och snyggaste brud!! Jag och alla dina närmaste finns här vid din sida! Jag vill att ALLA ska veta att du har ett hjärta av guld! du brukar tänka på alla andra mer än vad du gör på dig själv!

KÄMPA nu Eriika!!! (L)

2008-11-30 @ 20:15:16
Postat av: Lars

KÄMPA

2008-11-30 @ 20:18:24
Postat av: Eriika

Svar till Anonym : Tack så jätte mycket! vem du nu är så värmde det mega mycket! :) Synd att du inte gick utt med ditt namn bara ;) hade varit lite roligt!

2008-11-30 @ 20:27:57
Postat av: Marcus Å

Tack så mycket! Detsamma!

2008-11-30 @ 20:32:03
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Limpaan

Finns för dej syss om det skulle vara något ;d kämpaa på nu så löser sej nog allt ska du se plutten <3

2008-11-30 @ 21:34:18
Postat av: Othilia

sessan, be strong!! :) Jag tror på dig och jag VET att du är stark. Låt inte det här knäcka dig. Du är det bästa i mitt liv och jag tänker inte låta dig vara ledsen! :) vi ska leva livet och ha det kul ihop!! Vi kämpar ihop i vått och torrt! Vi mot världen älskling! Älskar dig oerhört mkt! <3

2008-11-30 @ 21:37:27
URL: http://othiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0