02:14 ..


Jag & Lillan <3


Sitter man här i Lillans rum, framför hennes dator! :O Ooopss
min dator funkar inte :( Eller joo, det gör den men inte msn.. :S
Kan inte sova, Som tur är så är det inte skola i morgon..

Mina tankar är för många...



Liisan och Othilia - kan vi inte skrapa ihop alla våra pengar och dra till typ
Aruba i 2 veckor?
Det ser ut att vara riktigt nice där. ...

Såg att man kunde köpa en resa till Marocko för drygt 3700 kr...
SUGEN! haha

Nu har jag kollat igenom allt till påsk ;)
Haha jaja jag vet, det är ett bra tag kvar. Men jag är riktigt sugen.
Har även kollat på en resa som isf ska äga rum i början av år -09..


** Sitter och tänker på en väldigt nära vän till mig.
Vi kallar han MR K..
Han är just nu i afghanistan.. Han har varit där ett bra tag!
Saknaden är riktigt stor ..
Man går runt och är orolig varje dag..
kommer du komma hem i en liksäck eller hel?!
MR K, Du är en person med riktigt stort hjärta..
Du har/hade allt här hemma i Sverige, men ändå så offrar du allt för att åka ner till Afghanistan!
Det borde finns fler som DIG på denna jord!
Du är bäst <3



Drömmarna är stora och
MÅNGA!

Hepp, ska ut och gå med Nero nu :) Alltid lika skönt

Sedan blir det la sängen eller nått..

Sovgott alla.

Kyss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta ni är

2008-11-17 @ 02:20:55
Postat av: Liam

DU, JAG sitter just nu i telefonen med världens bästa!Vet du vem jag pratar om?

2008-11-17 @ 02:24:19
Postat av: Othilia

Jaa, vi drar! Jag är på!!

Vi sticker och lämnar kvar alla problem här i sverige!!

Älskar dig sessan! <3

2008-11-17 @ 11:43:03
URL: http://othiilia.blogg.se/
Postat av: Liam

Jag då?Jag vill oxå åka med!

2008-11-17 @ 12:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0