Yees :)

Yes Yes.. Hehe har äntligen blivit klar med mitt arbete som ska vara inlämnat i morgon :D
 Jag svär, kommer att drömma om Franska revolutionen! Hehe


Det tog mig många timmar innan jag orkade sätta mig ner och fixa arbetet..


Jag blev istället sittande vid våran gamla dator som inte har funkat på dryg 2 år.. vi vet inte vad det var med den, men så i dag så ville den bara funka! :D Underbart.

Hade massa bilder på den där datorn sen man var 13 år och grejjer.. hehe


Så min kväll har gått till att kollat igenom alla bilder samtidigt som man har skrivit på arbetet...
Vilka minnen! Herregud.  Sånt är alltid lika roligt att kolla på ;)


Men men , nu så måste jag sova. En skoldag i morgon :(
Orkar verkligen inte nu när man har varit lång ledig.
Men tillbaka till verkligheten.. hehe


Sovgott alla ni som fortfarande är vakna.

Ha det bäst


Kyss  ♥




Babe, om du bara kunde svara på min fråga.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0