Fredag... 31/10

Sista oktober redan!!
OMG.. haha tiden går verkligen fort nu.. Ooh det snöade ju igår.. xD
haha hade tydligen snöat lite under kvällen, men då jobbade jag och missade det :(


I kväll så blir det en liten fest :)
med de vanliga.. LiiSan, Sebbe, Martin, Evve, Philip, Gurran, Sarah m.m 
Riktigt trevligt.. Det var länge sen, man va med vissa av er.


Grattis ännu en gång MAMMA! Jag Älskar dig <3 hehe



Haha Tomas har allt ringt mig typ 100 gånger på 1 timma.. haha
När jag svarar så säger han
- Haha Loooser du förlorade ju bara med 2 stycken!! 2STYCKEN!!
sen slänger han på luren.. haha
Jaja, im a Loooser.. Nöjd? Hehe


Hepp, nu så måste jag fixa till mig. Så att alla slipper vänta på mig (A) haha


Jag hoppas att alla får en trevlig fredags kväll xD

Kyss ♥


 


Kommentarer
Postat av: Tomas

HUR KÄNNS DET? BARA 2 STYCKEN!HAHAHA LOOOOSER!!!!!!!!!!

2008-10-31 @ 15:08:13
Postat av: sara

du får gratta mamma från mig =)

2008-10-31 @ 18:22:29
URL: http://saraisdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0