Fredag i dag xD

Följ min blogg med bloggkoll



Nemen hallå alla glada läsare :)


Idag så började dagen klockan 05.30..
Jag gick upp i tid i dag och försov mig inte xD
Skolan började 08.30 men ville allt vara på den säkra sidan ,
+ att jag ville säga hejdå till Atos och pappa som skulle i väg till doktorn..
Atos ska som sagt opereras idag, eller aah han ligger på operationsbordet nu..                                 
Lycka till bääbiis <3


När skolan började så hade vi arbetsmiljö och säkerhet, där hade vi ett läxförhör fast i tipspromenadsform. 
Othilia vann som vanligt! GRATTIS :) Hon hade 12/13 rätt xD Jag själv då hade 9/13 rätt..
riktigt stolt eftersom att jag inte ens hade med mig böckerna hem. Hehe 
Varken jag eller Othilia hade öppnat våra böcker.. vi är helt enkelt bäst ;) hehe


Nu så sitter jag och har Historia.. Vi har en ganska stor uppgift att göra.
Vi ska nämligen skriva en uppsats om franska revolutionen eller industriella revolutionen. 
Vilken jag ska ha, har jag inte bestämt än. Hehe

Hepp, nu så ska jag börja plugga.
Ha det bäst så hörs vi sen ;)

Kyss


Kommentarer
Postat av: Mattias

sv: haha en månad bara? ;O men fan de vore kul o ha sånt =)

2008-10-17 @ 10:27:59
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: othilia

hehe vi är fan bäst! ;) och smartast, fattar inte hur vi kunde få så många rätt när vi inte ens hade pluggat ;D haha vi fick ju itne ens ihop två frågor själva ;) vi är helt enkelt superkvinnorna nummer 1 ;D

Älskar dig babe! <3

2008-10-17 @ 10:28:54
Postat av: Amanda Eklund

Vad tycker du om ashley tisdales nya hår? ska hon behålla det eller färga det blont igen?

2008-10-17 @ 17:02:11
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: Rebecca

det gick väl bra:) hehe tackar!

2008-10-17 @ 19:55:49
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0