Igår & Idag

I går efter skolan så åkte jag, mamma, Carro och Othilia till skara för att hämta våran lilla Atos.
Usch vad han inte alls mådde bra i går.. Stackare..

Haha det hände allt för mycket igår..
Jag och Othilia drog ut och mötte upp Sebbe och Liis på kvällen, sedan så drog vi till Max och träffade Nyman & Eva :D Riktigt trevligt xD
Senare på kvällen så åkte jag & Othilia med Broshan ut ..
 Ajajaja, Vi krockade med en HARE!
herregud, jag hade bilden framför mig hela natten sen..  :(
Haren R.I.P <3

Nu så har jag fått allt till en kort berättelse ;) hehe
Ikväll så ska vi ta några bärs och bara chilla. det ska bli gött det. :)
Synd att Othilia inte kan vara med, hoppas att du kommer senare sen babe :)

Men min lilla Liis ska ju med :D hehe




Ni två, ni får min dag att lysa! <3

Idag så hoppas jag på en mega bra dag, med mina både gammla och ny vänner.!
nu så ska jag äta något  ^^
men vi hörs senare eller i morgon xD

Ha det bra alla läsare, Ta det lungt ute på stan.. (om ni ska ut)

Kysss  ♥

Kommentarer
Postat av: Limpaan :P

haha krockade med en hare :P Jag körde över han :P men frågan är va fan gjorde han under min bil :P haha :P älskar dej syss :D

2008-10-18 @ 13:34:57
Postat av: othilia

jag vill jag vill jag vill med!! Bara jag får ner febern och får tillbaka lite av rösten så kommer jag ! ;D Ska ta en ipren och sen hålla käften tills ikväll så kommer det gå susen! ;) Älskar dig babe! <3

2008-10-18 @ 13:40:05
Postat av: jeanny delacruz

sv: tack så mkt :)

2008-10-18 @ 15:14:22
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/
Postat av: Isa

tack! ja det är utsikten från mitt fönster. faktiskt med mobilen :)

2008-10-18 @ 17:14:52
URL: http://isardow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0