Lördag..

Hallå alla glada läsare :)

Ska dra en snabbis om i går ;)
Jag somnade vid 5 och vaknade vid 8 i går kväll.. sen drog jag ut med Liisan min <3 vi va ute och gick väldigt länge och långt, sedan blev det film tittande hos mig..
Halvvägs in i filmen så ringer killarna ( Sebbe, Martin, Philip och någon till.. Pontus tror jag ) dom skulle till Statoil och undrade om vi skulle med..
Vi drog upp dit och sedan så drog killarna hem till Philip igen..


Jag och Liisan va utan killarna nästan  en hel kväll.. herregud, ett under att vi klarade oss ;) haha


Det blev en tidig kväll igår, Va hemma mellan 1-2 hehe men jag skulle ju upp tidigt i dag.

Kl 9 va det samling på Arenan! Några i min grupp "behov" var och kollade på funktions innerbandy. Riktigt roligt..


Nr: 10 i röda laget! ;G hahaha mums hahah inte bara jag som tyckte det.. men men


Ikväll så blir det la till att Chilla..


Hepp, nu så blir det mat ;)


Ha det gött


Kyssar  ♥


Kommentarer
Postat av: Lillis

sötsak(L) ringer dej nu.älskar dej

2008-10-25 @ 13:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0