Måndag..

Vilken måndag morgon..
Hade sovmorgon idag och började halv 11, men tro det eller ej..
Första gången som jag inte vaknade av min klocka :S  :@
Stressade in i dsuchen, klä på sig o allt...
Åkte ifrån alla saker också :/
Verkligen inte min dag!
När jag sprang till bussen så ringer SARA o räddar min dag.
Hon och hennes mamma skulle just lämna stöpen och plockade upp mig på vägen i Ryd :)
TACK xD

   Jag & Sara :)



Va skolbio i dag, kollade på "This is England"
Lite så där seg film kanske..
Sedan så va det projekt.
Fanns inte alls mycket att göra så jag drog med otto hem till henne <3


Sitter här nu för att göra allt klart till min redovisning i behovskursen, Seeeeeeeeeeeeegt..

Ha det gött

Kyss  ♥


Kommentarer
Postat av: .

Söt

2008-10-13 @ 18:01:39
Postat av: Lillis

Jag kommer bort till dej NU!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-13 @ 18:16:29
Postat av: Rebecca

hehe bra, lycka till :)

2008-10-13 @ 18:27:24
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ttaack :) helt okej själv då? puss

2008-10-13 @ 20:19:09
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggve!

2008-10-13 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0