Oj då.....

Följ min blogg med bloggkoll

Vad klockan bara tickar iväg.....

Ännu en gång så har jag suttit och gjort skolarbete mitt i natten.. :(
Svenska denna gången..
Efter det så kunde jag inte sova, så det blev en liten promenad med hundarna och MrX :)
Alltid lika trevligt!   xD
Det är det verkligen kallt ute, hoppas att snön kommer snart bara xD hehe
Hoppas på en vit vinter med mycket snö! hehe Inget snöslask!!
Det är inte så trevligt och kul med snöslask. hehe

Ska upp om några timmar, klockan ringer runt halv 6 i morgon :S
Ganska skön dag i morgon i skolan, Har enbart 2 lektioner..
MEN .... Långa som f*n..

Nää, nu så får jag säga godnatt igen. sov gott folket och för er som läser  min bloggen om ett par timmar så får jag säga: - God morgon, jag hoppas att ni får en bra dag! :D

Ha det bäst!

Kyss  ♥

Kommentarer
Postat av: Lillis

Håller med dig om det andra inlägget!Du har ju inte varit i skolan idag!! älskar dej

2008-10-16 @ 14:16:54
Postat av: Micke

Och du har pratat med mig på msn. Kommer du ner och hälsar på i helgen?

2008-10-16 @ 16:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0