Onsdag kväll..

Följ min blogg med bloggkoll

Nemen Tjaa xD


förlåt för att jag inte har skrivit tidigare, men har suttit från ca 14:00 tills nu och gjort min redovisning i behovskursen!
ÄNTLIGEN färdig ;) hehe
Goood Eriika :)

Jag hade en jättedålig morgon idag! Gissa vem det var som försov sig återigen!!!
Jooo, lilla jag. jag måste bli bättre på att gå upp när min klocka ringer ;) får allt öva på det! hehe

I dag så va det skola från 08.00 -15.05, men jag hoppade över idrotten idag.
Ajja mig..
Men jag hade en sådan huvudvärk så jag ville bara hem!
när jag kom hem så blev det som sagt till att göra klart min redovisning.
Har varit en chill dag i skolan idag..
Men vi här på BF i skövde har verkligen problem med våra lärare!
Dom är bara arga hela tiden, antingen på oss elever eller på varandra....

Nu så har vi fått en till stor uppgift att göra.. En uppsats i historian, alla lärare verkar tro att det bara är deras kurs som gäller..  NOT SO GOOD! hehe
men men, bara till att fixa denna också och se glad ut ;)

Jag har fortfarande huvudvärk så nu blir det sängen för mig, jag hör allt hur den ropar på mig (A) hehe

Ni får ha det så bra allihopa, hoppas att ni har haft en bra dag!

Kyss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0