Söndag kväll..

Går dagen nu då.. Aah som de flesta vet så festade vi.
Vi höll la på tills 5 i morse eller nått.. Hahaha :)
Jag, Philip, Martin, Evelina, Othilia, Nicklas, Liis, Sebbe ..
Det var riktigt gött..
Tack alla för en super härlig kväll / Natt.. <3

I morse så vaknade jag av att Othilia och mamma tjötade att jag skulle gå upp.  :(
Det blev inte många timmar sömn..
I dag så har det varit en chilldag ;)

I dag så har även jag och Carro planerat våran resa. Det gäller att vara ute i tid :D  haha







Du är raderad! 
Jag hatar att tänka på dig, Jag litade på dig. Men du var hur falsk som helst!

Hur kunde jag ge dig allt?
 F*n vad jag hatar att jag ens träffade dig den där kvällen!!!

Jag har inga minnen av dig lägre, ditt nr är borta. Korten är borta.
Aah du. Allt är borta! Du finns inte för mig lägre.
Skulle någon komma och fråga vem du är, så har jag ingen aning..
och vet du vad..
Det stämmer, för att under alla dessa månader så har du bara spelat!
Spelat ett jävla spel!
Eey du grabben , du finns inte!

F*CK OFF ..


 


Kommentarer
Postat av: Liam

du fixar detta.skit i han! han är en jävla f*tta som skiter i dej.

2008-10-19 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0