sova?

Följ min blogg med bloggkoll

självklart så kunde jag inte sova... men snart så..



Jag kom och tänka på en sak förut, när jag låg i sängen och inte kunde sova...

Nästan och jag menar verkligen NÄSTAN alla som har en blogg, tävlar mot varandra!
Varför?
Det känns som om de flesta vill vara bäst, ha den bästa bloggen m.m
Varför inte bara skriva i sin blogg och ta det som en rolig grej?!
Jag bloggar mycket för att jag tycker att det är kul, inte för att jag vill tävla mot någon annan...
Jag anse att en blogg är som en så kallad "dagbok", varför då missbruka det?
Ibland så förstår jag mig inte på folk som ber om att få bli länkade hela tiden, få massa tips hela tiden m.m
Och självklart så är man snäll och hjälper till, men vad får man tillbaka?!
Inget för att den personen vill tävla mot dig, medans du bara har den som en rolig grej.
vilket skämt!

Förlåt, för ett lite små argt inlägg och ta inte detta på fel sätt nu..
Men det är precis såhär det känns..
Nu menar jag verkligen inte alla bloggare!


sovgott alla

Kyss  ♥

Kommentarer
Postat av: Nanne

Jag håller med dig

2008-10-16 @ 00:58:35
Postat av: Jocke

Jag håller med både dig och Nanne

2008-10-16 @ 01:09:45
Postat av: Liam

Bra erika!står på din sida

2008-10-16 @ 02:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0