Tisdag...

Sitter här i datasalen och har svenska..
Men men, orkar inget göra just nu så, jag sitter och snackar skit med Sandra, Josse och Matte.
Tack för att ni finns. Tack för att ni lyssnar <3

I dag så skulle jag vara i skolan kl 07.20..
Hehe tro det eller ej, men jag kom i tid :D jag kom typ 2 minuter innan det att mötet började ;) yeeah

Skolan i övrigt har varit bra...
Vill bara hem och sova ;) hehe


Efter skolan så är det ett till möte med en ny assistent grupp...
Den gruppen som vi hade möte med i morse verkade inte alls glada över våran idé :/ Men ändå så säger de flesta lärarna att man ska ägna mer tid till de barn och ungdomar med funktionshinder.. hur ska alla ha det? Hehe



På fredag så ska jag vara med min lilla sessa <3 Jag och Liisan ska kolla kläder :)
Vi ska ha en tjejkväll och killarna ska ha en killkväll.. Då vet man ju vad dom ska göra ialla fall. hehe


Rökningen går jättebra ..
blir bara minde och minde..  
om några dagar så hoppas jag att jag är rökfri!

Visst, jag kommer säkert röka på fester, men ska försöka sluta helt! Va pengar man kommer kunna spara på det. Miljonär eller nått.. ;) hehe



<3


Eriika & Liisan <3


Kyss   ♥


Kommentarer
Postat av: Mattias

tack själv =)<3

fan va gött med rökningen =) kämpa på bara=)

2008-10-21 @ 12:32:25
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: Limpaan :P

Bra att du har så stora planer med rökningen lillen :D Är riktigt stolt över dej nu syss :D

2008-10-21 @ 18:24:49
Postat av: Liisan

gud vad duktig du är gumman :)

vad mysigt det kommer bli på fredag :)

Älskar dig gumman <3

2008-10-21 @ 18:36:57
URL: http://liisliisliis.blogg.se/
Postat av: Liisan :)

Jag vill ha den bilden på dig och mig! Den när vi "smälter ihop" :)

Älskar dig

2008-10-28 @ 20:36:29
URL: http://liisliisliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0