Tisdag kväll ..

Följ min blogg med bloggkoll


Hello alla glada läsare..


Efter att ha sovit några timmar så är jag lite piggare ;) hehe


Mötet i dag med assistenterna på eftermiddagen gick jättebra.
 Dom var med posetiva till våran idé än vad dom andra från i morse va.
Riktigt kul :)


I morgon så har vi lite som en D-dag, eller aah för oss 3:er så blir det ju som en eftersom att vi inte har några lektioner, utan bara en projektdag!  Det ska bli riktigt gött att ha den dagen, så att man verkligen vet vart i arbetet man är.
Det är drygt 1 månad tills i ska ha våran stora dag! Så vi får hoppas på det bästa ;) hehe

Men är man med i en bra grupp så brukar det funka :D Jag, Elin, Othilia, Matte, Malin och Emelie..  The best ;) hehe


Hepp, nu så ska  jag sova.

Jag älskar min säng och jag älskar att sova.
Hehe kunde man gifta sig med en säng så hade jag gjort det för länge sen! :D hahaha


Ha det gött
Ta hand om er



Kyss   ♥





* Jag trodde att vi va polare..
Jag gör allt för dig, du får hänga med över allt.
 Men vad får jag av dig?! I
nget, inte ens ett tack för att du får följa med mig och mina kompisar..

vad har du för problem?!
Jag ska sluta fråga dig om du vill hänga med, varför bjuda på mig själv så mycket?
Jag finns vad din sida varje minut.
Hur ofta finns du för mig?
ALDRIG!
Vilket skämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0