Torsdag...

Följ min blogg med bloggkoll

Helloj....

Blev ingen skola för mig idag..
Blev en sen kväll i går med huvudvärk och trötthet! :(
Men nu så känner jag mig utvilad, bara om mitt huvud slutar dunka..
Hoppas att jag inte börjar bli sjuk bara, det vill jag verkligen inte!!

Idag så är det den 16 oktober, och då fyller Carro & Nicke år! xD
Grattis på eran 18-års dag.
Jag saknar och älskar er <3


 
i dag så är det sjukhuset för Atos..
Undra om vi får behålla han.....
Bara till att kämpa, Han kommer fixa det xD


Nu så ska jag försöka plugga lite till och sen så ska jag allt sova :)


Ha det gött alla

Kyss ♥

Kommentarer
Postat av: Lillis

Ni måste få ha kvar Atos!!

2008-10-16 @ 16:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0