Torsdag!!

UNDERBART DET ÄR BARA 1 DAG OCH NÅGON LEKTION TILL SÅ ÄR DET LOOOOV!!!!


haha, det är ju underbart! ;)
Tänker på alla dom som är ute och jobbar som inte får lov. hehe
Men men , skit i dom. hehe hade dom gått IV så hade dom allt fått ett år till i skolan  ;) (A) hehe

hehe under lovet så är det mycket som ska göras..
* Jag ska plugga som en get
* Jag ska jobba under lovet
* Fika med en av mina gamla barndomskompisar  :D underbart


Fick veta i går att en av mina jobbarkompisar ska åka till Turkiet idag, eller aah hon och hennes pojkvän sitter nog på planet just nu!! :'(
Vill också åka  utomlands!  hehe  Jävla Pauline.. hehe
Jag ska allt tänka på dig när du ligger där nere på en strand och jag får gå här hemma och frysa häcken av mig :(
hehe nej nej, men ha det så jätte bra nu och sola mycket..
(Åt mig också) xD



Övre raden från höger : Jag, Othilia & Malin.

Understa raden från höger: Elin, Emelie & Mattias



Nu så ska jag börja jobba med min svenska så att det arbetet blir klart någon gång ^^ hehe

Ha det bäst alla xD

Kyss


 


Kommentarer
Postat av: Liam

Va söter du är(L)

2008-10-23 @ 20:19:05
Postat av: Lillis

sötnos(L)

2008-10-23 @ 23:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0