Torsdag kväll..

Följ min blogg med bloggkoll



God kväll alla glada läsare xD


I dag så har jag bara tagit det lugnt.
Marina (vän till mamma) var här och fikade förut.
Jag, Mamma, Lillan och Marina satt nog i drygt 3 timmar :)
Riktigt roligt..

Atos kommer vi kunna ha kvar ett tag till :D Underbart!
Vi har fått ännu mer medel till han, som vi ska testa nu ett tag.
Nu så får vi hålla tummarna att han blir frisk, så vi kan ha kvar våran bääbiis <3

Kvällen i övrigt då..

Har slått vad med en kille med namnet Tomas (Tomas har ej en blogg), han tror inte att jag kan få MINST 15 Premunanter ...
Just nu så har jag 8 och hoppas verkligen att jag får ihop 15 stycken.
Den 31 oktober 14.00 så är det försent..
Kom igen nu och visa att jag kan få ihop 15 stycken eller mer.
skulle vara roligt att vinna detta vad ;)

Kommentera gärna om ni gör det.
Vill gärna veta vilka jag ska tacka xD


I morgon så är det skola, och då måste jag gå!
Fortfarande huvudvärk, men jag MÅSTE verkligen gå.
Vill inte missa mer i skolan.

I morgon kväll så ska jag nog leka med min Otto <3
Oooh, undra vad vi ska göra?! haha
Jag och Otto har även kollat på olika lägenheter idag xD
Underbart!
Om jag / vi fick välja så vill jag flytta NU NU NU !! hehe

~ Blev jätteglad när du skickade ett sms till mig idag.
Du betyder jättemycket för mig och snart så börjar nedräkningen till vårat hejdå.
Det känns så hemskt att den dagen bara kommer allt närmare..
Vi måste fixa allt mellan oss innan den dagen!
Jag vill bara att du ska veta att -
Jag gillar dig jättemycket <3


Kommentarer
Postat av: othilia

vi ska... ehm.. ha kul ;D och typ festa? ;D Jag är för ovanlighetens skull festsugen.. (A)

2008-10-16 @ 22:24:27
Postat av: Annah

Nu har du en till som har koll på dig genom bloggkoll =)

2008-10-16 @ 22:27:58
Postat av: Tomas

Du kommer inte klara det erika.. Hahahahahaha jag komer vinna över dig som alltid!!!

2008-10-16 @ 23:00:20
Postat av: Liam

Jag säger som Annah.En till älskar dej erika

2008-10-16 @ 23:01:02
Postat av: Eriika

Svar till Tomas: Jag kommer fixa det :) hehe du kommer inte vinna den här gången ;) hehe

2008-10-16 @ 23:03:36
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: Eriika

Svar till Annah och Liam.. : Tack babe´s haha vet att jag alltid kan lita på er ;) hehe <3<3

2008-10-16 @ 23:04:48
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: Lillis

Jag bevakar dej också. ringer dej snart! älskar dej

2008-10-16 @ 23:14:05
Postat av: Mattias

sv: jag vet :D

2008-10-17 @ 10:07:26
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: Mattias

jag gör de :D men vd får du om du vinner?

2008-10-17 @ 10:25:35
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0