Torsdag..

Kom hem från hajken idag...

Vi hade fan kul asso, visst det var bråk men va fan. ta allt med en nypa salt ;)

Livet leker ju..

Tack BF3 för två underbara dagar xD


Happ, Skola i morgon nu då.
Är fan inte sugen, börjar bli sjuk o grejjer men det lär ju alla som va med på hajken bli..
Vi va ute i spöregn... O så fanns det såklart några i klassen som inte kunde sova. haha
Jag o Otto var duktiga o gick upp runt 5 - 6 för att duscha.. Snacka om att man är slö! hehe
Vi har även haft aktiviteter hela dagarna. Nice xD
Minne för livet ^^ I vår så blir den riktiga Hajken bättre än planerat! :)

Måste bara säga att nu kan alla sluta klaga på att min mobil är sne, knappt ljud o grejjer..
Har en ny nu ist.. :D  hehe

Ska dra mig nu
Ha det gött

Kyss ♥


Bara några veckor kvar nu, hur kommer allt sluta?
Som jag vill eller som du vill? eller vill vi samma?!
Ooh babe. i miss u..<3


Kommentarer
Postat av: Annah

Va bra att ni hade det kul. Din kusin Chrille hälsar. han säger att du ska ringa han när du läser detta Kram

2008-10-02 @ 22:50:58
Postat av: Mattias

sv: haha hajken fan, minne för livet :D

jag hade ju knappt snarkat klart när ni gick upp ju ;)

2008-10-03 @ 08:10:48
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0