Hello..

Va en rolig kväll i går. Jag, liis, kevin, Philip, Martin, Ösk, Simon, Putte, Sebbe :)
Liisan komer ju inte in på krogen så det blev jag o killarna..
Fick en cp kommentar från en kille som va där, han började jiddra om att jag inte skulle gå med bara killar o massa skit. Han gillade inte att man var ett gäng på 1 tjej o 6 killar.. Hmm, han mådde nog inte så bra ;) hehe
Men det blev bråk..
Inte så bra... Nästan alla fick ont någonstans eller blev chockade.. Tänker inte gå in mer på detaljer..

haha hände en till grej på krogen. Det kom fram massa folk till mig i går o sa att dom lästa min blogg varje dag :D
Det kom även fram en tjej till mig som var några år äldre.
Skit skön va hon. Hon läser tydligen min blogg. Varje dag så jag får hälsa till dig. HejHej xD
Hon sa något riktigt bra till mig i går.. såhär sa hon:
Att en sån liten tjej, I en sån liten förort, Kan ha ett så stort liv.
Klura på din ni ;) är det så eller har hon fel?

ikv så blir det chilla..
Hur har eran helg varit?

Kyssar  ♥

Kommentarer
Postat av: Steffo

Såg dig igår men vågade inte gå fram.du var ju med ett par killar.hoppas att du hade det roligt!

2008-09-14 @ 19:42:28
Postat av: Liam

Hörde vad som hade hänt. Ringer dig snart

2008-09-14 @ 19:55:36
Postat av: Anonym

Ring mej!!

2008-09-14 @ 21:25:49
Postat av: Mathias

Fan vad surt med bråk! Hoppas det är bra med dig idag iaf! Det är synd att det så ofta ska bli bråk ute på krogen, kan inte folk ha kul istället.

Ta hand om dig!



//Mathias

2008-09-14 @ 21:51:16
URL: http://homot.se
Postat av: skrev guld 14 karat

av då liten förort helsinke

2008-09-15 @ 22:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0