Hello :)

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men har inte varit på humör fär något!

Min helg:
Fredagen
blev jag hemma hela kvällen..Sov typ hela kvällen xD
+  Pappa hade militärtbesök xD hahahhaha
Lördagen va jag ute med Liis o sebbe.. Vi drog ut till Linus och hans tjej.
Hade det skit kul.
Tack alla för en rolig kväll/natt :D
Söndag och I dag så ska jag jobba lite ;)
Jag o B-M ska dra på bio. Arn 2 blir det.
Matte & Sara hänger med :)

Blä...
 Jag blir fett arg på dig..
Du tror verkligen att du är nått, men du är bara en liten mees..
Ingen vill ens vara kompis med dig, men du tror att ALLA älskar dig!
hahaha..
Tråkigt att du ska gå runt o jiddra skit bakom ryggen på oss..
Du kanske mår bra av att göra det?
Inget av det som du säger stämmer..
Du bara ljuger, ljuger o ljuger..
Hur kan du ens skilja på dina fantasi och verkligheten?
Det är lite tråkigt att våran vänskap skulle sluta så här....
Att ditt liv har blivit som det blev..
Varför kan du inte bara bli den gammla personen som vi alla tyckte om?
Men men.. Its the life!


Så jag måste dra och fixa mig nu..
Riktigt roligt att jag har lika många läsare fast jag inget har skrivit på ett tag .. xD
Ha det bra alla läsare

Kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0