Kväll ..

Kom precis hem. Har varit o handlat en garderob med min mamma (A)
Äntligen ;) min gammla har gått sönder. va en sån där med lådor och det slutade tyvärr med att jag hade lådorna i handen :O hahaha
MINE ;D   Nice ;)

Happ.. Skulle ha pluggat i dag, men det vet la alla hur det gick med det :(
Får sätta mig ner nu och fixa lite till projekt iafl.. det är ett måste xD
Nu har jag kollat på en mobil, den jag har nu har jag snart i två delar i handen. haha
den kommer snart gå av! :O ooops.. hehe

Nej nu så måste jag plugga. haha farligt att ha en bärbar dator.. då blir man bara sittande framför den. hehe


* Varje gång jag ser dig så blir jag illamående..



Kyss

L - Jag saknar dig otroligt mkt... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0