Lördag...

Tjaa..
Hoppas allt är bra med er.

Inatt så fick jag veta att jag har två tjejer som läser min blogg pga av att dom tror så mkt.. ^^ haha
dom följer min blogg jämt o grejjer.
Synd att ni aldrig lämnar en kommentar ;) Skulle ju vara liite trevligt.

igår va jag, sebbe, Liis o kevin ute o åkte. Blev en runt skövde tur.. Roligt med bra människor xD
Sedan drog vi ner till Ryd igen. jag, Kevin o P drog o kollade på  två filmer o vid halv 4 i morse somnade vi...
Vaknade sedan vid  9 av att jag hade en tjockis på mig. hahahha ;)
Nu är det matdax som gäller o såklart så måste man ju se AIK - IFK Gbg ;) hehe :D
Heeeja IFK!!!! <3
Ikv blir det supa... ;)
I går va det underbart! xD
ikv med? eller vill du inte?
Hahaha

Ha det gött alla. så hörs vi ikv. eller i morgon.

Kyss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0