Onsdag 3/9 -08 Kväll

Onsdag .. Det betyder att pappa ska ha möte med massa folk o shiit!
Och vems jävla onsdag är det inte?
Joo min pappa!!! :O

Aja möte blev det allt för pappa o hans hundkompisar.. haha det låter nog dumt, nu kanske folk tror att det var hundarna som var här o hade möte. men så va det ju inte riktigt! det var ju alla deras föfare o shiit. hehe
eftersom att jag,mamma o Lillan är sjuka så ville vi inte vara med där nere. Vi satt ist o fikade i mitt rum. Myyyss xD

Såg att en väldig speciell person har kommenterat ett av mina inlägg..!! Eftersom att den personen har fått tag på min blogg o kommer antagligen kolla den när personen kan så vill jag bara säga dig en sak : Jag saknar dig som fan!! <3

eey, bli inte sur nu. det är så här jag känner! förlåt om jag sårar dig!
Hmm, hur tänker du??
har kollat runt lite o läst ännu mer!
Alla verkar vilja ha dig, men jag förstår fan inte varför!
du behandlar dom flesta som skit!
vad jag vet så har du just nu 3 st efter dig...
men du sårar alla 3! Vad är du för skämt eller?
hur fan kan 3 personer vara efter dig när du gör så som du gör mot dom?! PLZ berätta för mig hur du vill ha det så berättar jag hur jag vill ha det!

för övrigt så har det inte hänt så mkt..
bara chillat o kollat på film. Orkar ju fan inget :(
Vill bara bli frisk...

nu blir det mer film :)

                                                                                                   Meee   Yeeah ;)

Ha det bäst o ta hand om er!!

Kyss


( U are the best babe! i miss u like hell <3 )

Kommentarer
Postat av: K

Skit i tönten! ta mig istället

2008-09-03 @ 23:04:06
Postat av: K

Skit i tönten! ta mig istället

2008-09-03 @ 23:07:32
Postat av: Matte

Söt du är

2008-09-04 @ 01:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0