söndag :)

Nu är man hemma efter en söndags kväll med Arn ;) haha
Riktigt bra är båda filmerna.
Hade ju med en av mina gammla boenden som jag nu är kontaktperson till..
haha hon är en brud som alltid får mig på bra humör :D
Sara och Matte var ju även med.
Tack för en underbar kväll..
Kvällar som denna behöver jag xD

I morgon så är det skola :(
har sovmorgon till 10.30, men i morgon så blir det ingen sovmorgon :(
Vi ska testa studentmössor i morgon!!! xD Nice.
Redan kl 8.00 så det blir en tidig dag, och en låång dag. Går till 16.00 i morgon :( tråkigt.
men det måste ju göras!

Nu så ropar min älskade säng på mig ;)
Trött som f*n.
Ha det gött o sov sött.

Kyss ♥


Kommentarer
Postat av: Annah

Ingen har ett lika stort hjärta som dej.Du är guldvärd och jag kommer aldrig att glömma dej! Du kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta. Och så klart den bästa bloggen.Stå på dej gummz.Kämpa med allt och ge inte upp. // A

2008-09-28 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0