Tisdag 2/9 -08


Gaaah.. Palla vara sjuk.
Det känns som om jag ska hosta sönder allt i min kropp!
Har nästan ingen röst. o lyckas jag kuna snacka så varar den i max 10 minuter eller nått.. 
feber så det står häliga till :( kan ju fan steka ägg på mig.. xD Hahahaha

Sitter här med mitt vatten :(
Hungrig som ett as är jag.. MAAAAT ;G
Det hade verkligen inte varit fel med pasta & köttfärssås... Mums
Drömma går ju. bra det fan :P hehe

Ska dra o kolla på film nu..
Ha det gött ..
PussPuss




Trååkigt det är att bara ligge ner i en säng o inte orka göra nått ... :(
Lyckades ta mig ut för att träffa Putte :)
Lånade lite filmer av han så nu blir det film dag xD Yees
Tack för att du räddade min dag ;) hehe
För övrigt så har det inte hänt för mkt... eller jo!
Men underbara mamma hade gjort pasta o köttfärssås till mig xD
MUMS..  Jag trodde att det skulle vara lätt att käka, men nej då. tar emot som fan
någon som vill känna på nått trångt?!    Stoppa in fingret i min hals isf.. Hahaha
Bara några som fattar raden över ;)

Nu blir det film..
Hörs säkert sen ;)
PussPuss   ♥

Kommentarer
Postat av: Momo

Lilla gumman. Jag lider med dig.

Lol min mat i skolan var pasta o köttfärssås (=

2008-09-02 @ 11:46:54
Postat av: Mattias

lider med dig, Krya på dig nu =)

2008-09-02 @ 14:55:35
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Jag kan komma o kolla på film med dig om du vill!! =)

2008-09-02 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0