Tjaaa...

Sorry att jag inget har skrivit i dag..
Varit i skolan till tre sen direkt när jag kom hem så blev det sängen..
Kunde inte sova något i natt så det blev allt ett par timmar sömn under dagen ock kvällen..
Vaknade vid 21 tiden o mådde skit. Ont i heela kroppen.. orkar inte bli sjuk igen. får inte vara borta från skolan mer..
Min frånvarolapp som jag fick var inte alls blank o fin som man vill. den va röd, mycket röd.. :/
Inte bra...
Nu så blir det sova igen.. är verkligen trött fast det att jag har sovit halva dagen. hehe
Ha det så bra. Hoppas att ni har haft en bra dag och får det i morgon också.
Ta hand om er!!


Jag känner mig fan som ett frågetecken än..
Vi snackade i mer än 1 timma o nu efteråt så finns det så mycket mer som jag ville säga..
Att man ska komma på allt efter...
Du frågar mig gång på gång varför jag inte är arg...
o jag kan säga det till dig att blir jag arg nu, då ber jag dig verkligen dra åt helvete.
vi kommer att sluta som hatobjekt för varandra, o det vill verkligen inte jag!
Jag vill verkligen inte att vi ska bråka.. Du är en av mina bästa kompisar o jag vill att det alltid ska vara så!
Ingen av oss kommer att må bra om vi går runt i flera år igen o bråkar....
vi måste lösa allt nu, problemen o allt finns nu. Inte sen o inte förr utan NU!



Kyss  ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ah nice. jadu jag har inga planer än, så får se lite vad som händer..

2008-09-11 @ 15:57:39
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Lillis

Bra skrivet Erika. dikten Ir de där är fin

2008-09-11 @ 17:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0