Vara med i en film? :O

I dag i skolan så kom min gammla lärare ( Gunilla ) som jag hade i teckenspråk fram till mig, och frågade om jag ville vara med i en film som vi ska göra med yngreskolbarn..
Det är en film som självklart kommer handla om teckenspråk.
eller aaah ska jag vara mer exakt så ska 5 personer från 3:an vara med i denna film ...
( Jag, Matte, Mikaela från BF och Victor och Carro från LP

Vi kommer ha typ en lektion med barnen samtidigt som några filmar..
Detta kommer tydligen bli en film om skolan eller något..
Det är inte bara BF o LP utan andra pogram på skolan också..
visst, kanske inte blir så långa avsnitt från varje pogram, men det är en riktig rolig grej att göra xD
Jag fick veta allt detta i dag och inspelningen är på fredag!!
Lite snabbt, så vet inte jätte mycket om det. men det kan jag komma med senare
;)

Rätta mig matte om det är fel, du är just nu mitt facit ;P hehe 

Ha det gött alla.
Nu så ropar min säng på mig (A) xD



Kyss  ♥

I miss u babe <3
08-06-13?


Kommentarer
Postat av: Epa und Rolf Solution

Nu JÄVLAR är vi tillbaka. /Epa & Rolf

2008-10-01 @ 15:31:49
URL: http://huggsexa.blogg.se/
Postat av: Mattias

haha det är typ de jag vet ocskå ska du veta ;)

2008-10-03 @ 08:08:32
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0