1 april 2009

Tjaa alla där ute!


Kom hem för en stund sedan från skola där vi hade NP i svenska B som jag nämnde igår.

I morse så ville jag verkligen inte gå upp!
FY, hade verkligen ingen lust.
Var arg som ett bi när jag var på väg till skolan eftersom att jag och en av mina lärare hade missuppfattat varandra och just denna lärare skulle jag ha!
Hon fick höra ett och annat från mig, men jag svalde min stolthet och bad om ursäkt.
Alla människor kan ju missuppfatta ibland.
Mötte i alla fall upp Elin och Sara vid rökhörnan i morse med Malin <3
Jösses vad ni är underbara brudar! <3
Vi alla 4:a började flamsa oss direkt, som vanligt ;) hehe
Redan vid 11 snåret var jag klar med mitt NP.
Mötte upp alla och sedan började vi traska upp till stan.
Vilket underbart väder det är!
Hoppas nu bara att det förbli så här, ingen mer snö nu fan.
Vill bara ha sommar och sol! xD hehe


Nu så sitter jag här och funderar på att plugga lite.. hehe
Känner att det är lika bra att börja nu medans alla har skola och skit.


Hörs kanske mera sen :P

Ha det gött


KYSS  ♥


*
Greger, mitt hjärta slår för dig!


Kommentarer
Postat av: Mattias

jag var också med på promenaden till stan :)

2009-04-01 @ 14:52:31
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0