14/4 2009

Hello!


Idag så var det första riktiga dagen i skolan på 9 veckor..
(om man räknar bort de timmar som vi var inne och gjorde Np i Svenska B)


Vilken dag!
Det var otroligt kul att träffa alla i "gänget" igen! Haha
Så jävla mycket som vi skrattade idag har inte vi gjort på skit länge!  
Och jösses vilken seriös dag det var! Haha Eller inte.
Hade någon vikarie i Svenska B som vi körde över totalt! Stackarn, undra om han verkligen vill ha oss igen. Haha


Efter skolan så drog man hemåt och vilade en stund. Sedan blev det till att dra ut och köra xD

Det gick otroligt bra, måste jag säga ^^ Haha lite ska man väl få skryta? Eller?!



Usch det känns otroligt hemskt att vi snart kommer att lämna varandra!!
Vårat underbara Bf3 gäng!
Va fan, jag hoppas verkligen extremt mycket att
VI alla ALDRIG kommer att lämna varandra!
Tänk att om ett par månader så möts vi inte upp utanför skolan, tar en morgon cigg tillsammans och asgarvar!
Om ett par månader så kommer inte jag att få träffa er varje dag!
Visst, ibland så blir man otroligt trötta på varandra.
Men ni gör fan min dag!

Ni alla i gänget har verkligen fångat mitt hjärta!
FÖRALLTID...
Usch, nu blev det ju lite ledsamt.
Vi har fortfarande många dagar kvar och
MÅNGA fester tillsammans.
Som jag verkligen ser fram emot!
Nog om detta nu..
Lär ju skriva mer om mina Twins i BF3 längre fram..
Bara så  ni vet,
JAG ÄLSKAR ER ALLIHOPA!! <3<3
Ni vet vilka ni är <3



* Jaa, Vi säger bara BF är bääääääääääääst! <3

Nu så ska jag kolla på Tv och sedan gå en promenad tror jag..
hörs kanske sen!

KYSS  ♥


* Underbar och finast är du <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är sorgligt, men vi kommer alltid hålla ihop det vet du :D och ja, vi säger bara bf är bäääääääst <3

2009-04-14 @ 22:01:36
URL: http://malinanderzzon.blogspot.se
Postat av: Tili

snart är hela tre år förbi :O

tre år som har gått otroligt fort och man har med sig många minnen ifrån Bf3. Och i alla fall jag hade inte klarat mig igenom alla tre åren utan dig :)<3 och inte utan dom andra heller. Hoppas verkligen inte att våran vänskap tar slut när vi står och skriker :FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN! för fulla muggar..Jag önskar iaf på en livslång vänskap med många fler minnen! :) <3

2009-04-14 @ 22:03:42
Postat av: sara

aah shiit.. ja började grååtaaa... ='( aldrig mera morron kaffe å morron cig utanför skolan.. fan va sorgligt.. vill inte sluta.. just nu när mitt liv har blivit bra.. då ska man avbryta du vet.. faan ='( men men så de ska va antar jag.. ja kommer aldrig säga upp kontakten med dig baby <3 love u to much for that baby

2009-04-14 @ 22:05:06
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snygging, den dagen du och jag har tappat kontakten på riktigt då måste det ha hänt något seriöst! Vi kanske inte är så jätte ofta du och jag, men när vi väl är tillsammans så har vi skiiit kul! =) Jag släpper inte dig i första taget älskling! älskar dig <3

2009-04-15 @ 07:27:58
Postat av: Mattias

vi för alltid :D får aldrig tappa kontakten!!! Älsakr dig storasyster <3

2009-04-15 @ 10:40:19
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0