18/4 2009

Hello..


Igår så var det skolan från 10.00-11.00..
sedan så slutade man och åkte hem.
Gick hem till en killkompis och var där en stund och sedan så bestämde vi oss för att dra ut och gå med våra hundar xD Otroligt roligt ;)


Blev till att gå hem och folket började komma..
vi skulle sitta några Bf:are och grilla lite och käka gött. Haha
 var nog flera än mig som fick i sig allt för mycket!


Lovar, snyggast vurpan gjorde jag igår i alla fall!!! Hahaha
Var ute i skogen och gick med Nero när jag fastnar med tofflan i en jävla gren.. hahaha
Det måste ha sätt otroligt roligt ut! Undra vad mina grannar tror. Haha :P


Senare på kvällen så kom det ännu mer folk..
Mötte delvis upp folk från det gamla gänget..
alltid lite kul dock så tog inte alla det lika lätt!

Igår råkade jag även tala om för mycket för en viss person.
Det slutade med långa samtal i telefonen och ett dra åt helvete .. (kändes det som)
ska bli riktigt roligt och se hur allt detta slutar!
Tänk om jag bara kunde ta och hålla käften någon jävla gång!
Jag hade verkligen lovat mig själv att inget säga..
du skulle ju ALDRIG få veta nått ...


Aja, sagt är sagt.
Skiter i vilket!
Kan du inte acceptera mig för den jag är nu och vår då så har du inget i mitt liv att göra!
Då kan du lika gärna dra.. 
jag vill inget annat än att du ska acceptera mig för den jag är och lixom lägga allt åt sida, fast det att du säger att du gör det. Så tror jag inte riktigt på det.  
Jag hoppas bara att vi kan lösa allt...
Förstår inte riktigt varför du verkade ta illa upp..


Nu så ska jag börja laga mat, knäppa en cider och lite sånt. Städa lite till kanske ;)

Tack Sara för att du städade upp det värsta xD

Ha det gött där ute!


KYSS   ♥


Kommentarer
Postat av: sara

men duuh ;) vi hade jävlar i mig kul igår asså ;) hehe.. å vsg.. =) måste jhu hjälpa till va fan =)

2009-04-18 @ 13:48:10
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: Mattias

Tack så mycket för den kvällen :) mega trevligt :) Jopp, din vurpa slog allt ;) och mitt garv xD

2009-04-19 @ 19:27:27
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0