29/4 2009

Igår så var det en riktigt jobbig dag.
Efter mitt sista inlägg igår så var det dags för utvecklingssamtal..
Gick mycket mycket bättre än förväntat!
Fick bara glada besked, så min dag fick allt en storm vändning! xD


Efter mitt utvecklingssamtal så blev det till att möta min underbara Othilia <3
Vi drog upp till stan där vi köpte örhängen och skor :G haha
Skor va det jaa, äntligen så är mina student/bal skor klara.
Blev inga super klackar.. måste som sagt tänka på mina knän ;) haha


Efter stan så drog jag och Othilia hem till mig för att plugga på våran hemtenta i historia A.
Efter några timmars plugga, skratt var det dags för att springa till bussen.
Vi skulle träffa Sara som stod helt ensam på rese för att möta hennes nya kille!
Jag och Othilia kom tyvärr typ 3 minuter försent till bussen..
Fan, båda två fick panik och ringde till Sandra babe <3.
Tacka gudarna att hon kunde ställa upp och köra.
Hon blev nog lika nyfiken som jag och Othilia..  :P
Underbart att vara med er alla brudar! <3


Mötte upp Saras pojkvän och drog sedan hem.
Usch, när babe hade skrivit god natt så gick jag direkt och la mig.
Sjukt underbart att somna tidigt!


Nu så sitter jag i skolan och har Svenska B.. Vi har Np i muntligt nästa vecka..
Aj då Eriika.. för att du har inte börjat än. I stället så sitter du och bloggar.. xD hahaha :P

Nej fan, nu är det dags att börja kanske!
Måste ju se till att få mitt G! ;)

Ha det gött

KYSS  ♥




•·         Babe, jag vill ha dig i min närhet varje minut.
Jag saknar hela dig just nu <3
Jag hoppas på en kväll med dig i morgon.
En kväll med dig och dom bästa!
 Bättre kan det inte bli hjärtat <3


Kommentarer
Postat av: Othilia

Det var roligt :D och vi fick faktiskt lite pluggande gjort ;)<3<3 älskar dig sessan!

2009-04-29 @ 08:55:49
URL: http://othiliaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0