30/4 2009

Vilken kväll..
Från det att jag kom hem runt 15.30 så har jag suttit och skrivit på hemtentan i historia A.
Äntligen klar med fråga 1..
Nu så återstår endast 3 frågor till :/
Ibland så är det bara surt.
Nu tänker säker ni alla där ute, att 4 frågor på en hemtenta är väl inte så mycket..
 Men shit!! Hemtentan handlar om mellankrigstiden och andra världskriget.  

Fine, det är inte svårt och det är ett intressant ämne.
Men första frågan lyder:
Vilka eventuella orsaker/händelser under mellankrigstiden låg till grund för Andra världskrigets utbrott?
Beskriv på vilket sätt de låg till grund för utbrottet..

Det roligaste med allt är ju att det är fan inte bara en sak.
Utan flera stycken.. herregud..
fixade i alla fall första frågan :P

Tog en liten "rast" från skrivandet förut.
Var borta i typ 1 timme. Haha jag, Othilia och Sandra <3 åkte och köpte mat tills i morgon.  Haha
Undra vad folk tror om oss..
Fjantar oss som vanlig och alla såg lika sletna ut.
Men va fan brudar..
Vi kan la inte se bra ut hela tiden ;) haha (...Ironi... )
Vi ska nämligen grilla och dricka gött hos Sara  i morgon :)
Super, ser verkligen fram emot den kvällen!
Hoppas nu bara att det blir en super kväll med några av de bästa på jorden! <3 xD


I morgon så är det skolan från 08.30 - 11.00.
Riktigt nice vi ska på studiebesök på bonus.
Så det är ju ännu mer nice.
Vi slipper sitta i en bänk och plugga ;) hehe


Efter studiebesöket så ska jag och Othilia dra upp till stan för att köpa sko. Haha
Och sedan plugga innan vi drar vidare.
Babe, ska kanske komma hem till mig i morgon också. Hoppas det <3
Och hoppas att du/han verkligen ska vara med i morgon kväll.
Det hade varit GULD! xD <3 haha


I veckan så har vi även lekt med kameran (mobilen) på våra lektioner..  
Så i helgen så kommer nog dom korten upp.
Oseriösa är vi alla som är med och de flesta brudarna är osminkade. Haha
Hoppas bara att dom inte dödar mig för det ^^ hehe


Nej usch, nu så hör jag att min säng ropar på mig.

Sovgott alla där ute!

KYSS  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0